Hledáme kolegu na pozici nákupčí
Přidejte se do týmu největšího výrobce elektrických generátorů!
NÁKUPČÍ
MISE PRACOVNÍ POZICE:
Zodpovědnost za činnosti spojené s nákupem přímého materiálu – identifikovat úsporné příležitosti v nákupu a jejich exekutiva.
NÁPLŇ PRÁCE:
- Podílet se na výběru a kvalifikaci nových dodavatelů, včetně kontinuálního zlepšení tohoto procesu
- Monitoring a analýzy cenového vývoje na trhu komodit a dodavatelů finálních dílů
- Participace na definování nákupní strategie ve společnosti
- Vytváření poptávek (RFQ), jejich zpracování a vyhodnocení
- Vzorkování a zakládání nových položek
- Aktivní interakce se systémem predikce materiálových nákladů – Net Material Inflation (NMI)
- Identifikace příležitostí pro zvýšení efektivity procesů nákupu
- Vyhodnocování výkonu dodavatelů a zajištění dosahování stanovených KPI’s
- Kontrola a eskalace možných problémů dodávkové věrnosti dodavatelů (shortage /overdue)
- Podpora dodavatele při nárůstu/poklesu výroby (Month on Month), vyhodnocení rizikovosti dodavatelů a zavedení nápravných opatření u dodavatelů.
- Identifikace úzkých míst a rizik na straně dodavatelů v těchto oblastech: dodavatelský řetězec, výroba
JAKÉ ZNALOSTI A DOVEDNOSTI BYSTE MĚLI MÍT:
- Praxe min. 2 roky na podobné pozici
- Prokazatelné výsledky z oblasti nákupu (zlepšení, úspory…)
- AJ – B2 podmínkou
- SŠ s maturitou podmínkou – technické zaměření, řízení dodavatelských řetězců a nákupu
- Orientace ve strojírenství, znalost čtení výkresové dokumentace
- Znalost MS Office, řidičský průkaz B
- Samostatnost a touha profesně růst
- Vynikající vyjednávací schopnosti, umění přesvědčovat lidi a nikdy se nevzdávat
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT:
- Jistotu úspěšné firmy a největšího průmyslového zaměstnavatele v Olomouci, který má budoucnost a dostatek zakázek
- Přátelské pracovní prostředí a firemní kulturu postavenou na respektu a přirozené spolupráci
- Skvělou dopravní dostupnost do práce s možností parkování zdarma
- Zajímavou, dobře oceněnou práci s denním využitím AJ
- Pružnou pracovní dobu s pevným základem 9-14 v rámci lehce zkrácené pracovní doby (37,5 hod./týden)
- Po zaškolení možnost pracovat 3 dny v měsíci Home Office
- 5 týdnů dovolené
- Cafeteria systém ve výši 4000.- Kč ročně
- Dotované stravné v naší závodní jídelně
- Příspěvek na penzijní připojištění, odměny za odpracované roky, příspěvky na tábory... a další benefity
- Firmu, která je sociální ke svým zaměstnancům a pomáhá i lidem v rámci svého okolí
POSÍLEJTE SVÉ CV V ČESKÉM A ANGLICKÉM JAZYCE.
Zavolejte!! Napište!! Těšíme se na spolupráci!
Nikola Čulíková, nikola.culikova@mail.nidec.com, tel.: 702 289 796
Napište nám přímo z webu