ODBORNÝ/Á ASISTENT/KA VEDENÍ



V souvislosti s rozvojem a expanzí naší společnosti hledáme vhodné kandidáty na doplnění našeho týmu.

Co Vás čeká?

  • Podpora vedení společnosti, reporting, správa agendy
  • Řízení administrativy, vyřizování pošty, zabezpečení překladů
  • Komplexní zabezpečení návštěv a meetingů ve společnosti
  • Zajištění služebních cest, letenek, ubytování apod.
  • Administrativa pro oddělení Facility (vozový park, úklid a ostraha)
  • Zajištění a administrace agendy GDPR a dalších legislativních požadavků
  • Zapojení do administrace dotačních programů
  • Rozvoj image a budování značky společnosti, podpora firemní kultury
  • Spolupráce na organizaci firemních eventů
  • Spolupráce s externími partnery společnosti

Co od Vás očekáváme?

  • Samostatnost, flexibilitu a pozitivní nastavení
  • Organizační a komunikační schopnosti
  • Důslednost a zodpovědnost
  • Schopnost zvládat rutinní i ad hoc úkoly
  • Komunikativní znalost AJ a základy FJ

Co Vám nabízíme:

  • 5 týdnů dovolené
  • Pružnou pracovní dobu s pevným základem 9-14 v rámci lehce zkrácené pracovní doby (37,5 hod./týden)
  • Cafeteria systém ve výši 6000.- Kč ročně
  • Příspěvek na penzijní připojištění, odměny za odpracované roky, příspěvky na tábory...
  • Po zaškolení možnost pracovat 3 dny v měsíci Home Office
  • Podpora při zaškolení do legislativních témat
  • Dotované stravné v naší závodní jídelně
  • Přátelské pracovní prostředí a firemní kulturu postavenou na respektu a přirozené spolupráci
  • Zajímavou, dobře oceněnou práci s denním využitím AJ
  • Jistotu úspěšné firmy a největšího průmyslového zaměstnavatele v Olomouci, který má budoucnost a dostatek zakázek

 

Máte zájem?
Pošlete nám svůj životopis nebo nám zavolejte!

 

Michal Bárta

+420702289796

michal.barta@mail.nidec.com

Dotazník pro uchazeče
Napište nám přímo z webu


2018-2025 © M.L.S. Holice, spol. s r.o. | Vyvinuto a provozováno s WhiteWolf