ODBORNÝ/Á ASISTENT/KA VEDENÍ
V souvislosti s rozvojem a expanzí naší společnosti hledáme vhodné kandidáty na doplnění našeho týmu.
Co Vás čeká?
- Podpora vedení společnosti, reporting, správa agendy
- Řízení administrativy, vyřizování pošty, zabezpečení překladů
- Komplexní zabezpečení návštěv a meetingů ve společnosti
- Zajištění služebních cest, letenek, ubytování apod.
- Administrativa pro oddělení Facility (vozový park, úklid a ostraha)
- Zajištění a administrace agendy GDPR a dalších legislativních požadavků
- Zapojení do administrace dotačních programů
- Rozvoj image a budování značky společnosti, podpora firemní kultury
- Spolupráce na organizaci firemních eventů
- Spolupráce s externími partnery společnosti
Co od Vás očekáváme?
- Samostatnost, flexibilitu a pozitivní nastavení
- Organizační a komunikační schopnosti
- Důslednost a zodpovědnost
- Schopnost zvládat rutinní i ad hoc úkoly
- Komunikativní znalost AJ a základy FJ
Co Vám nabízíme:
- 5 týdnů dovolené
- Pružnou pracovní dobu s pevným základem 9-14 v rámci lehce zkrácené pracovní doby (37,5 hod./týden)
- Cafeteria systém ve výši 6000.- Kč ročně
- Příspěvek na penzijní připojištění, odměny za odpracované roky, příspěvky na tábory...
- Po zaškolení možnost pracovat 3 dny v měsíci Home Office
- Podpora při zaškolení do legislativních témat
- Dotované stravné v naší závodní jídelně
- Přátelské pracovní prostředí a firemní kulturu postavenou na respektu a přirozené spolupráci
- Zajímavou, dobře oceněnou práci s denním využitím AJ
- Jistotu úspěšné firmy a největšího průmyslového zaměstnavatele v Olomouci, který má budoucnost a dostatek zakázek
Máte zájem?
Pošlete nám svůj životopis nebo nám zavolejte!
Michal Bárta
+420702289796
michal.barta@mail.nidec.com
Dotazník pro uchazeče