Hledáme REFERENTA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU



REFERENT/KA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU

Do našeho týmu logistiky hledáme proaktivní kolegy pro podporu prodejních aktivit, administrativních procesů a zpracování objednávek od zahraničních prodejních středisek.

Mise pracovní pozice:

Zajištění plynulého chodu svěřených objednávek v průběhu celého cyklu – od zadání objednávky až po její fakturaci.

NÁPLŇ PRÁCE:

  • Zadává, eviduje, sleduje a řídí objednávky a ostatní požadavky zákazníků v rámci svěřeného pole zodpovědnosti
  • Sleduje objednávky v rámci celého procesu, zjišťuje aktuální stav a reportuje odchylky od plánu
  • Zajištuje informovanost zákazníka nebo dotazovatele, aktivně komunikuje a spolupracuje
  • Je v těsném kontaktu s ostatními úseky, zjišťuje od nich informace i potřebné informace předává
  • Pracuje s informačními systémy a zajištuje aktuálnost dat
  • V případě problémů a reklamací zjišťuje kořenovou příčinu a zajišťuje jejich vyřízení
  • Zpracovává reporty jak pravidelné, tak ad-hoc dle potřeby

HLEDÁME NĚKOHO KDO BUDE MÍT:

  • SŠ/VŠ vzdělání se zaměřením na techniku nebo logistiku a obchod
  • Znalosti v oblasti logistiky a zákaznického servisu
  • Zkušenosti s prací v oblasti točivých strojů jsou výhodou, nicméně pozice je vhodná i pro aktivního a znalého kandidáta po studiu
  • Komunikativní angličtinu B2 - písemně i ústně. Francouzština nebo Němčina výhodou, ale není podmínkou
  • Schopnost pracovat v týmu a dosahovat týmových cílů
  • Nastavení zvládat různorodé priority a plnit stanovené termíny

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT:

  • Jistotu úspěšné firmy a největšího průmyslového zaměstnavatele v Olomouci, který má budoucnost a dostatek zakázek
  • Přátelské pracovní prostředí a firemní kulturu postavenou na respektu a přirozené spolupráci
  • Skvělou dopravní dostupnost do práce s možností parkování zdarma
  • Zajímavou, dobře oceněnou práci s denním využitím AJ
  • Pružnou pracovní dobu s pevným základem 9-14 v rámci lehce zkrácené pracovní doby (37,5 hod./týden)
  • Po zaškolení možnost pracovat 3 dny v měsíci Home Office
  • 5 týdnů dovolené
  • Cafeteria systém ve výši 6000.- Kč ročně
  • Dotované stravné v naší závodní jídelně
  • Příspěvek na penzijní připojištění, odměny za odpracované roky, příspěvky na tábory... a další benefity
  • Firmu, která je sociální ke svým zaměstnancům a pomáhá i lidem v rámci svého okolí

POSÍLEJTE SVÉ CV V ČESKÉM A ANGLICKÉM JAZYCE.

Zavolejte!! Napište!! Těšíme se na spolupráci!

Nikola Čulíková, nikola.culikova@mail.nidec.com,  tel.: 702 289 796

Napište nám přímo z webu


2018-2023 © M.L.S. Holice, spol. s r.o. | Vyvinuto a provozováno s WhiteWolf