Hledáme referenta zákaznického servisu



NÁPLŇ PRÁCE A ZODPOVĚDNOSTI:

  • Zadává, eviduje, sleduje a řídí objednávky a ostatní požadavky zákazníků v rámci svěřeného pole zodpovědnosti

  • Sleduje objednávky v rámci celého procesu, zjišťuje aktuální stav a reportuje odchylky od plánu

  • Zajištuje informovanost zákazníka nebo dotazovatele, aktivně komunikuje a spolupracuje

  • Je v těsném kontaktu s ostatními úseky, zjišťuje od nich informace i potřebné informace předává

  • Pracuje s informačními systémy a zajištuje aktuálnost dat

  • V případě problémů a reklamací zjišťuje kořenovou příčinu a zajišťuje jejich vyřízení

  • Zpracovává reporty jak pravidelné, tak ad-hoc dle potřeby

POŽADOVANÁ KVALIFIKACE A ZKUŠENOSTI:

  • Má SŠ/VŠ vzdělání se zaměřením na techniku nebo logistiku a obchod

  • Má znalosti v oblasti logistiky a zákaznického servisu

  • Zkušenosti s prací v oblasti točivých strojů jsou výhodou, nicméně pozice je vhodná i pro aktivního a znalého kandidáta po studiu

  • Komunikuje anglicky na pokročilé úrovni B2 - písemně i ústně

  • Je schopen pracovat v týmu, plnit termíny a dosahovat týmových cílů

  • Zvládá různorodé priority, je silně zákaznicky orientován

Zavolejte!! Napište!! Těšíme se na spolupráci!

Magdaléna Fojtíková

tel.: 587 424 124

e-mail: magdalena.fojtikova@mail.nidec.com

Ladislav Martiník

tel.: 587 424 415

e-mail: ladislav.martinik@mail.nidec.com

Napište nám přímo z webu


© M.L.S. Holice, spol. s r.o. | Vyvinuto a provozováno s WhiteWolf

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.

Souhlasím Další informace