Hledáme referenta zákaznického servisu



Přidejte se do týmu největšího výrobce elektrických generátorů!

 

NÁPLŇ PRÁCE A ZODPOVĚDNOSTI:

  • zpracovává nabídky,

  • zadává, eviduje, sleduje a řídí objednávky a ostatní požadavky zákazníků v rámci svěřeného pole zodpovědnosti,

  • sleduje objednávky v rámci celého procesu, zjišťuje aktuální stav a reportuje odchylky od plánu,

  • zajištuje informovanost zákazníka nebo dotazovatele, aktivně komunikuje a spolupracuje,

  • je v těsném kontaktu s ostatními úseky, zjišťuje od nich informace i potřebné informace předává,

  • pracuje s informačními systémy a zajištuje aktuálnost dat,

  • v případě problémů a reklamací zjišťuje kořenovou příčinu a zajišťuje jejich vyřízení,

  • zpracovává reporty jak pravidelné, tak ad-hoc dle potřeby.

 

POŽADOVANÁ KVALIFIKACE A ZKUŠENOSTI:

  • má SŠ/VŠ vzdělání se zaměřením na techniku nebo logistiku a obchod,

  • má znalosti v oblasti logistiky a zákaznického servisu,

  • zkušenosti s prací v oblasti točivých strojů jsou výhodou, nicméně pozice je vhodná i pro aktivního a znalého kandidáta po studiu,

  • komunikuje anglicky na pokročilé úrovni B2  - písemně i ústně,

  • pokročilá úroveň němčiny nebo francouzštiny je výhodou,

  • je schopen pracovat samostatně i v týmu, plnit termíny a dosahovat týmových cílů,

  • zvládá různorodé priority, je silně zákaznicky orientován.

 

Zavolejte!! Napište!! Těšíme se na spolupráci!

Renata Kolárová

Tel.: 601 309 746

e-mail: renata.kolarova@mail.nidec.com

Napište nám přímo z webu


2018-2020 © M.L.S. Holice, spol. s r.o. | Vyvinuto a provozováno s WhiteWolf

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.

Souhlasím Další informace